Over Ons

Stichting Wielersport Wolphaartsdijk is ontstaan uit Team x-treme  en Mountainbike Wolphaartsdijk.
De eerste Mountainbike wedstrijd werd georganiseerd in november 2007 en was gelijk een groot succes.
We wisten ook een drie tal hoofd sponsors binnen te halen. Deze hadden wel vertrouwen in de organisatie, zo konden we met trots   Autoschade van der Endt, Machine fabriek Franken en Lambweston Meijer als hoofd sponsors op de posters plaatsen.
Autoschade van der Endt wisten  voor wel drie jaar vast te leggen en De Autoschade van der Endt Cup was geboren.
Daarna ging het snel in Mei 2008 was er de X-treme zomercup welke neer gezet werd door de  Werkgroep MTB Wolphaartsdijk / X-Treme nu inmiddels meer dan 15 jaar later zijn wij nog steeds actief bezig om de wielersport op en in de omgeving van Wolphaartsdijk levendig te houden.