Camping ’t Veerse meer is een echte familie camping! Voor en door familie. De camping wordt gerund door de familie Jasperse aangevuld met medewerker Loes en vakantiekrachten.

Fietsen en Camping ’t Veerse Meer

Camping ’t Veerse meer is een ideale plaats om met uw fiets  racefiets of mountainbike Noord – Zuid Beveland te verkennen .

Camping ’t Veerse Meer is gelegen op loop afstand van het Veerse meer hier vandaan kunt u rond het  Veerse meer fietsen .

Het Zeeuwse fietsroutenetwerk kent een grote diversiteit aan mooie bewegwijzerde ANWB-fietsroutes en sinds 2006 is daar ook het fietsknooppuntennetwerk bijgekomen. Hiermee kan de fietser zelf zijn route bepalen van knooppunt naar knooppunt. Dit handige systeem van fietsknooppunten leidt je simpel en doeltreffend langs een verscheidenheid aan landschappen, Zeeuwse cultuur en indrukwekkende historie in deze waterrijke provincie. Zo ontdek je de hoogtepunten en de allermooiste plekjes van Zeeland.

U kunt ook bij voorbeeld  Mountainbiken

Voor de echte sportievelingen zijn er in Zeeland ook mountainbikeroutes uitgezet, zoals rond het Veerse Meer, de Terreinfietsroute De Schotsman op Noord-Beveland, de Poelbosroute in Zuid-Beveland en een mooie route in de Boswachterij Westenschouwen. De routes zijn gemarkeerd met houten palen en voeren door bospaadjes, over dijken, grinddreven en duinen.

Hoe kampeert u het liefst?

Bij Camping ’t Veerse Meer kan het allemaal. Met onze ‘comfortplaatsen’ bieden we veel comfort qua ruimte, sanitair, service en privacy. Deze plaatsen zijn met heggen afgeschermd, zodat uw privacy gewaarborgd wordt. Alle plaatsen zijn voorzien van riolering, Centrale Antenne Installatie, Elektra, water, riolering en Wifi.

Er zijn zelfs plaatsen met privé sanitair. Hierbij heeft u uw eigen douche, toilet en wastafel op uw eigen plaats. Hoe comfortabel wilt u het hebben?

Mocht u geen eigen kampeermiddel hebben en graag willen kamperen?! Dat is dat geen probleem. Wij hebben ook luxe chalets en CampingCottages te huur.

Honden toegestaan op de camping, maar…

Uiteraard wel altijd aan de lijn en u dient uw hond buiten de camping uit te laten.

U bent van harte welkom op onze gezellige familiecamping. Wij bieden een voor uw kinderen veilige omgeving en u kunt genieten van diverse activiteiten of gewoon van de rust. Met op korte afstand het Veerse Meer voor vermaak in of op het water en steden als Goes, Middelburg en Zierikzee in de buurt is er altijd wel iets leuks te beleven.