Wegwedstrijd Wolphaartsdijk

Deze wedstrijd behoort tot de competitie van Trimbelangen Midden Zeeland (TMZ). De permanence is tevens als de START/FINISH bij Kreekes Vis. De ronde start op de Burgemeester Hackstraat, gaat dan over de Oudelandsedijk en dan via de Bijsterweg en de Veerweg terug naar de START/FINISH.

Parkoers is ca 2,4 km lang. Permenance op ca 100 mtr van start/finish met springkussen en vlakbij speeltuin.

Na afloop uitreiking eindprijzen van RIEDAM-klassement en BEEBIKES-klassement in KREEKES VIS & RESTO, Burg Hackstraat 28 (bij start/finish) op het terras aan de achterzijde. Tevens verloting (gratis lot voor elke renner). We maken er daar een gezellige afsluiting van het seizoen van waar volop kan worden nagepraat.

-Speciale dagprijzen voor deelnemende dames.

-Slotkoers heeft normaal eindprijzenschema.

Vanzelfsprekend zijn ook familie, kennissen en supporters van harte welkom.

Starttijden:
Amateurs:: 14:15u
Amateurs 40+:: 13:00u
D-categorie:: 13:01u
S/P-Dames:: 14:16u
Permanence:: Reysport, Sportweg 1c Wolphaartsdijk.
~

Voorlopig veiligheidsplan Wielerronde Wolphaartsdijk:

Veiligheidsplan
Mededeling A/D Bewoners langs het parcours